Móda

Lenka Hoffmannová

Povinná maturita z matematiky kvůli redaktorům Blesku

Královské křtiny! Charlotte ve stejných šatech jako Alžběta II. před 173 lety. Tohle je titulek dnešního článku o slavných křtinách. Trocha bulváru ani zatvrzelým odpůrcům neuškodí, že ano.

9.7.2015 v 9:11 | Karma článku: 17.89 | Přečteno: 673 |

Lenka Hoffmannová

Nicolas z Benátek vyšívá v Praze

Nicolas Antellani, sympatický Benátčan, který umí výborně česky, vám vyšije co si jen usmyslíte na jakoukoli látku či oděv.

26.1.2015 v 14:25 | Karma článku: 14.09 | Přečteno: 564 |

Lenka Hoffmannová

Poklady z bazaru.

Původně jsem chtěla článek nazvat "Sestřenčiny talířky", protože právě ona objevila v mém starém kredenci, taktéž z bazaru, jaké poklady jsem tam nakoupila. Moje sestřenka Věrka bohužel před vánocemi zemřela, tedy věnuji tento článek právě jí.

29.3.2014 v 20:03 | Karma článku: 20.19 | Přečteno: 1166 | Diskuse

Lenka Hoffmannová

Barbie - sbírka paní Lubliner

Barbie je nejoblíbenější a nejprodávanější panenkou na světě. Poprvé byla představena na veletrhu hraček v New Yorku 9. března 1959. Byl to šok. Její ženské tvary a nezvyklá štíhlost byly do té doby u panenek neobvyklé. Spíše se vyráběly panenky se vzhledem batolat popř. andělských holčiček.

12.5.2013 v 16:32 | Karma článku: 11.46 | Přečteno: 606 | Diskuse

Lenka Hoffmannová

Černo-oranžový podzim

Ještě v sobotu jsme tady měli prosluněné podzimní dny. Nadešly i typické pošmourné dny, které jsou příjemné duši i tělu. Konečně navlékneme hřejivé vlněné oblečení a pohodlné vyšší boty. Proč se bránit barvám, kterými právě příroda hýří.

17.10.2012 v 7:30 | Karma článku: 11.70 | Přečteno: 934 |

Lenka Hoffmannová

Podzimní módní inspirace: Oblečte se do modré barvy!

Nedávno jsem objevila na blesk.cz článek paní Dvořákové, nazvaný Podzimní módní inspirace: Oblečte se do modré barvy! Modrou barvu miluju, a tak jsem zkusila vytvořit něco podobného. Módní set laděný do modré barvy. Posuďte sami, jak se mi to podařilo.

23.9.2012 v 3:54 | Karma článku: 17.65 | Přečteno: 1041 | Diskuse
Počet článků 710 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 1093

Píšu, protože mě to baví a chci se podělit. https://www.facebook.com/sekacdamsky?fref=ts https://www.facebook.com/lenka.hoffmannova.pr

https://www.facebook.com/lenka.hoffmannova.veganka.a.zdravi