Dobrá rada nad zlato

Někdo rád rozdává rady, o které lidé nestojí, ale ono je tak fajn druhým radit, člověk si pak připadá hrozně chytrý a důležitý. Pod touto fotkou se v jedné fotografické skupině rozpoutala následující diskuze.
Česko, Salajka

Petr: Vím, že to je těžký fotit na podobných akcích. Jak ale ty lidi jsou různě přes sebe nebo na nešťastným pozadí prostě ta fotka pak nefunguje. Tady je asi nejzajímavější ten pán vpravo co křepčí ve vzduchu. Oko se na něj ale podívá až skoro naposled. Z fotky by mělo být zřejmý, co tam vlastně je hlavní motiv. To se tady úplně nesešlo. Ta levá strana s mikrofonem a půlhouslistou tomu taky nepomáhá. Příště to bude určitě lepší.

Lenka: díky za úvahu

Lenka: Mi se ta fotka líbí

Petr: To záleží, jak se na fotku koukám. Je potřeba rozlišit, co vlastně od fotky chci. Pokud mi má připomenout nějakou situaci nebo místo a má mi v hlavě rozehrát nějakou vzpomínku a asociaci, můžu mít na fotku nížší nároky. Pokud se na fotku koukají cizí diváci nespjatí s tou situací, měla by i jim fotka něco říct. Pak je ale potřeba nasadit jiný metr co se obsahové a obrazové kvality týká. Mě se před pár lety taky ty moje veledíla strašně líbila, ale nějak jsem zůstával nepochopen. Dnes, když se na ně zpětně dnes podívám, začínám chápat to okolní nepochopení.

Lenka: víte, mi taky dělá dobře, když můžu druhým radit a kritizovat, když se teď dívám na vaše fotky, nepřipadají mi nic moc, s prominutím

Travis: To nemyslíte vážně paní Lenko, co jste napsala ? Že ne ?

Lenka: To Travis to myslím úplně smrtelně vážně

Travis: A tak. Chápu. Vše v dobrém :-) Přeju dobré světlo :-)

 

Veronika: Moje náhodou neprošla, ale vůbec mi to nevadí... naopak.

Lenka: naopak? vás to snad těší...tady je to fakt při pondělku docela prča

Veronika: chtěla jsem debatu spíš odlehčit
Fotím pro radost, kritika mi nevadí...spíš ji kvituji s povděkem, že mě to může někam posunou nebo rozšířit obzory.

Lenka: když si někdo potřebuje kritikou druhých zvýšit ego, jeho věc, ale pak se nesmí divit negativním reakcím, že

Petr: Tady bych se teda s dovolením ohradil. Já ač tomu možná neuvěříte, jsem za kritiku svých fotek opravdu rád. Jinak nemám zpětnou vazbu, díky které vím, co můžu zlepšovat. Já vám k fotce rozhodně nepsal z důvodu zvýšení svého ega, nebo sražení toho vašeho do prachu. Když se budeme kolektivně plácat po zádech pro nic za nic, tak se nikam neposuneme a já se prostě posouvat chci. Hlavně z toho důvodu, že moje fotky můžou být mnohem lepší. Omlouvám se tedy, za své připomínky k vaší fotce, nemyslel jsem to zle. Věřte, že ač často zapomínám, tak už se to nikdy nestane.

Lenka: Mi se ta fotka líbí

Jan: Panebože, do čehos tu duši dal...

Lenka: Vážený pane, jděte si svoje komplexy léčit pod svoje fotky laskavě, díky předem.

Autor: Lenka Hoffmannová | pondělí 29.8.2016 20:18 | karma článku: 15,14 | přečteno: 389x
  • Další články autora

Lenka Hoffmannová

Bojím se o život!

1.7.2019 v 20:08 | Karma: 22,30
  • Počet článků 710
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1099x
Píšu, protože mě to baví a chci se podělit. https://www.facebook.com/sekacdamsky?fref=ts https://www.facebook.com/lenka.hoffmannova.pr

https://www.facebook.com/lenka.hoffmannova.veganka.a.zdravi