Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
GK

Gábuša

15. 6. 2012 2:18
a co taková Fügnerová?

To je panečku čtení! Občas špuntům předčítám a vyhrožuji aplikací...

Ale vážně - ona ta válka měla i opačný efekt (přes generaci) - jak moje máma nebyla mazlena a já taky moc ne, tak mi o to víc byly vyprávěny příběhy o prabábě, která hrála karty, na klasických kamnech vařila a prala pro osm vnoučat a dělala neuvěřitelnosti. Jednou si přivezla úžasné kožené lodičky na proklatě vysokém podpadku a moje pětiletá maminka je strašně potřebovala nosit, ale nešlo jí to. Inu babička vzala pilku, uřízla podpadky, nebozezem přičinila dírky, protáhla prádelní gumu, mámě nasadila a bylo. Ve slabých chvílích říkala, že v Terezíně pochopila, že nejzásadnější jsou děti. Absolutně.

Tak já ty svoje dva tygry od porodu chovám, ohladkávám a říkám jim, že je mám nejradši na světě. Protože nikdy nevím, co přijde.

Díky za blogR^

1 0
možnosti
LH

Vegan

17. 6. 2012 20:55
Re: a co taková Fügnerová?

Milá Gábuško, díky za tip na účinné výchovné metody, myslím ty na závěr. Pozdravujte tygříky a prabábu.:-(

0 0
možnosti
JL

uumaa

14. 6. 2012 19:55
Shoda okolností?

Nedávno jsem přečetl knihu: Monika Hertwig - Mein Vater das Monster. Monika Hertwig, je dcerou komandanta

koncentračního tábora Plaszów, Amona Göthe. Nevím zdali vyšla česky, ale doporučuji. Jsou tam zřejmé

paralely s Alicí Miller.

Karma. A přeji hezký večerR^

1 0
možnosti
LH

Vegan

14. 6. 2012 20:10
Re: Shoda okolností?

trochu jsem hledala, ale tahle kniha nikde není v češtině, našl jsem také tenhle článek o potomcích nejaktivnějších nacistů.

http://www.rasizmus.sk/2010/02/24/hitlerove-deti-prvykrat-prehovorili-dali-sa-sterilizovat-nechcu-plodit-monstra/

0 0
možnosti
G:

Gwendolyn :)

14. 6. 2012 18:12
Tema je zajimave, ale zpracovani mne moc neoslovilo

Pripada mi, ze tam zbytecne ztracite cas s nehereckou Lopez, proste stacilo napsat, ze jste si vsimla, ze ve filmu tom a tom cte ta a ta tuhle knizku a pak uz se venovat jen a jen obsahu. Takto je to takovy mismas.

0 0
možnosti
LH

Vegan

14. 6. 2012 19:19
Re: Tema je zajimave, ale zpracovani mne moc neoslovilo

Díky za váš názor.:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 710
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1099x
Píšu, protože mě to baví a chci se podělit. https://www.facebook.com/sekacdamsky?fref=ts https://www.facebook.com/lenka.hoffmannova.pr

https://www.facebook.com/lenka.hoffmannova.veganka.a.zdravi