Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LH

Vegan

23. 9. 2012 10:45
Dámy, přeji vám příjemné popovídání,

;-O;-O

1 0
možnosti
S

SYETEY_KOTZOUR_mocně_duní

23. 9. 2012 10:50
Re: Dámy, přeji vám příjemné popovídání,

Proč ta nerudnost?;-D

3 0
možnosti
S

SYETEY_KOTZOUR_mocně_duní

23. 9. 2012 10:45
čím to je

...že se mezi zdravými lidmi, co se cítí tak dobře.....vůbec necítím dobře. Ať si chroustají své plody, mě to nevadí. Jsou to často poměrně nudní a často i nerudní (proč??? když tak kypí zdravím) lidé, tak se jim spíše vyhýbám.

Snažím se jíst zdravě, jím ale téměř všechno. Miluju pařby, ale snažím se, aby ze mě nebyl výpitek. Začal jsem ve 40 sportovat, ale neblbnu s extrémním či jednostranným přetěžováním. Mám rád srandu a údajně prý se mnou i sranda je..

Něco mi říká, že můj život má šanci být daleko bohatší než životy těch, co se cítí tak dobře.;-D

4 0
možnosti
JK

pesimistka7

23. 9. 2012 11:11
Re: čím to je

Zřejmě jde o rovnováhu a to především duševní. Někdo ji má přirozeně, někdo ji najde v něčem, někdo se "oberličkuje" a pro mne je neschopnost ji obhájit - zejména pokud ji takový veřejně prezentuje, nebo obhajoba útokem, důkazem, že nalezena nebyla.

2 0
možnosti
LH

Vegan

23. 9. 2012 10:01
isabell,

těším se už dlouho na váš vlastní článek, pak si povíme, kdo umí přijímat kritiku a diskutovat a kdo ne.

1 0
možnosti
IB

isabell

23. 9. 2012 10:03
....

...už dlouho? Opravdu? No kdo si počká, ten se dočká ;-)

3 0
možnosti
E

elllsa

23. 9. 2012 9:05
reakce na článek

Milá Lenko,                                                                                                                                                                                                 . ani nevíte jakou jste mi udělala radost. Stravu dělím, maso nejím a alkohol mi nechutná. Mám na životní styl naprosto stejný názor. Je mi dobře jak po těle, tak po duši. Našla jsem se v tom a moc mě to baví. Též mám problém s jídlem v restauraci a špatně se mi vysvětluje přátelům, že nechci panáka.                                                                                 Také už mě nebaví stále dokola vysvětlovat, proč nejím maso. Zvířata miluju.                                                                             Opravdu se cítím velice dobře, pro své okolí jsem spíš divná. Nemněnila bych. Proto jste mi udělala radost, naprosto vím o čem to je. A nevím proč to vyvolává takovou negativní reakci.

1 0
možnosti
LH

Vegan

23. 9. 2012 9:17
Re: reakce na článek

Elliso, držím nám palce, a přeju vám příjemný den.V

1 0
možnosti
JM

jamijam

23. 9. 2012 6:30
Živé a mrtvé potraviny

Nevím proč, ale když slyším "živá potravina", vždycky si vzpomenu na červy, kteří ae občas vyskytnou v pojídaných třešních... No co, ničím špatným se přece neživí! ;-D

4 0
možnosti
LH

Vegan

23. 9. 2012 8:51
Re: Živé a mrtvé potraviny

To je fakt, máte pravdu, to je bezva přirovnání. :-)

1 0
možnosti
AT

Antek

23. 9. 2012 5:59
Maso

Dělal jsem v nejmenované masné výrobě,byla tam velká nevýhoda a to,že když jsem se někde jen škrábnul,ihned se rána zanítila a začalo to hnisat.Už jsem si nevěděl rady,tak jsem zašel s těma znisanýma rukama na kožní,lékař se mne ptal kde dělám.Když jsem mu řekl kde,tak to bylo-Vážený pane,čerstvé maso nevadí,ale to zamražené,no my to klidně jíme,ale já bych si to na ruce nedal...

1 0
možnosti
LH

Vegan

23. 9. 2012 1:34
Někde jsem četla zajímavou úvahu,

asi u Hare Krišna, že přikázání "nezabiješ" platí i pro zvířata, nejen vzhledem k lidem. V

1 0
možnosti
IB

isabell

23. 9. 2012 8:08
Re: Někde jsem četla zajímavou úvahu,

;-D šmarjá.... zkuste to vykládat třeba hladovému lvu :-P

3 0
možnosti
K

kaktusak

23. 9. 2012 1:07
Rostliny se brání proti sežrání

toxickými látkami ve svých tělech. A vy to jíte. Bezpečné jsou jen plody.:-P

3 0
možnosti
LH

Vegan

23. 9. 2012 1:32
Re: Rostliny se brání proti sežrání

myslíte, že bezpečné k sežrání jsou jen plody? Takže když ousnu do jabka, tak už se nebrání vytvářením toxických látek, už rezignovalo na svůj osud?;-O

1 0
možnosti
LH

Vegan

22. 9. 2012 23:28
Děkuji

všem slušným a obektivním diskutérům.V

1 0
možnosti
SL

strycek-Joe Ltd.

22. 9. 2012 22:20
Veganství Vám chválím ale dejte si pozor

vede to k silné podrážděnostia zapšklosti vůči okolí. Proto veganuje jen občas, podle nálady, když se chci bavit, tak jím jogurty a různé jiné masné výrobky

4 0
možnosti
DP

daňový poddaný

22. 9. 2012 22:28
Re: Veganství Vám chválím ale dejte si pozor

To nemá smysl, ta už nemá cestu zpět. :-P

6 0
možnosti
  • Počet článků 710
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1099x
Píšu, protože mě to baví a chci se podělit. https://www.facebook.com/sekacdamsky?fref=ts https://www.facebook.com/lenka.hoffmannova.pr

https://www.facebook.com/lenka.hoffmannova.veganka.a.zdravi