Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JK

Myslím, že to moc prožíváte. Je to dávno pryč. Nemám nic proti židům. Jsou mi spíš k smíchu,  stejně jako všichni, kteří mají potřebu kvůli víře v cokoli se cpát pod nějakou církev a brát nějaký vymyšlený blábol (bible, korán, torah) vážně.

0 0
možnosti
BH

Máte právo na svůj názor a já vám jej neberu, ale věřte, pryč to není...., bohužel...

0 0
možnosti
VA

Vite, Židé to v historii schytávali ze všech stran a svedlo se na ně kdeco, Ať to byly ve středověku morové rány nebo proces s Leopoldem Hilsnerem obviněném z rituální vraždy Anežky Hrůzové. Holocaust bylo snad největší zlo v celých dějinách lidstva a je třeba aby se o tom dnešní děti učily pravdu! Problém je že dějiny jsou vždy dějinami vítězů a dle toho se píší kroniky a učebnice. Pro mne je antisemitismus něco naprosto nepochopitelného..Možná je to tím, že jsem ateista a ke každému náboženství přistupuji neovlivněna vlastní vírou. Teď tady napíšu něco zač mě spousta lidí bude kamenovat. Kristus byl taky Žid!

0 0
možnosti
BH

Proč by vás kamenovali, on byl Žid....

0 0
možnosti

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

  • Počet článků 710
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1099x
Píšu, protože mě to baví a chci se podělit. https://www.facebook.com/sekacdamsky?fref=ts https://www.facebook.com/lenka.hoffmannova.pr

https://www.facebook.com/lenka.hoffmannova.veganka.a.zdravi