Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

A to myslíte vážně i s těmi štěnicemi? :-) Já je tedy naštěstí znám jen z obrázků, ale kdyby se stalo.....nechala bych je specializovanou firmou udusit s neobyčejnou rozkoší!

0 0
možnosti

Milá paní Márová, já taky

0 0
možnosti

kleckovi@gmail.com mi poslali následující mail, asi to jsou vegetariáni od narození:

To už musí být člověk hodně drzý a nechutný, když podřezávání zvířat za živa až k jejich úplnému vykrvácení (včetně skotu a ostatních velkých zvířat) považuje za humánní a nejlepší pro zvířata. A co jiné židovské rituály hromadného podřezávání drůbeže? Pak jsou všechny ostatní vaše řeči o vlídnosti ke zvířatům jen hloupé pokrytectví a kecy. Kdyby ve světě nevládli židé, už dávno by se tyto hnusné věci na jatkách nedělaly. A Izrael by nemohl beztrestně vraždit. Patrně i s vaším souhlasem, když jsem přelétl očima vaše ostatní titulky článků. F. Klečka

1 1
možnosti

Miluji skoro všechna zvířata, ale výjimky ke kterým nedokážu přistupovat láskyplně se holt najdou. Mít rád štěnice, šváby, roupy apod. je velmi těžké. Odmítala jsem zabíjet myši, ale když mi začaly ohlodávat nábytek, rezignovala jsem.

0 0
možnosti

Všechny zvířata miluji a dodržuji více než vaše zásady a tak zvířátka žijící v naší blízkosti jsou štastná zvířátka,akorát mě lezou na nervy vosy a mouchy, bo s nima se na rozdíl od zvířátek nejsem schopen dohodnout;-D

4 0
možnosti

Vosy toleruji, pokud mě nepíchnou, s mouchami je problém, ale nesnáším klíšťata, zejména ta přicucnutá na těle mých psíků a zavíječe zimostrázového, který mně sežral během týdne všechny buxusy.

1 0
možnosti
  • Počet článků 710
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1099x
Píšu, protože mě to baví a chci se podělit. https://www.facebook.com/sekacdamsky?fref=ts https://www.facebook.com/lenka.hoffmannova.pr

https://www.facebook.com/lenka.hoffmannova.veganka.a.zdravi