Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RV

Hmm, zvláštní.... Já s Cetelem/Hello bank nějaké zásadní potíže nikdy neměl, tedy krom toho, že slečny na zákaznické lince měly někdy problém se správnou terminologií, vztaženou k jejich produktům, takže ne vždy chápaly, co po nich požaduji. Celé mi to připadá tak, pokud byly smlouva uzavřena na prodejně, že prodejce (v postavení zprostředkovatele) zákaznici zprostředkoval smlouvu o úvěru s bankou, přičemž z popisu děje není zřejmé, zda byla uzavřena jedna smlouva (jen o úvěru revolvingovém) nebo dvě. jedna o úvěru spotřebitelském a druhá o revolvingovém. V každém případě je ale pravděpodobné, že banka nyní disponuje podepsanou smlouvou o (zesplatněném) revolvingovém úvěru s dluhem kolem 250 Kč (ke kterému byla vydána kreditní karta) a v níž byl současně uveden souhlas se zasíláním obchodních nabídek. Jinak by žádná banka neriskovala (viz GDPR) případné nemalé sankce za zneužití osobních údajů, a těžko by vymáhala dlužnou částku. Vzhledem k tomu, že u KK od Hello bank není žádný poplatek pokud je nulový dluh, domnívám se, že u původní "půjčky" 5000 Kč byla splacena jistina, ale možná nikoli případný (patrně bagatelní) úrok. Který ovšem mohl způsobit účtování měsíčních poplatků, které ale nebyly hrazeny, následné zesplatnění celého dluhu a dále (viz sazebník) účtování "Náhrady nákladů spojených s vymáháním splatného (dospělého) závazku" ve výši 600 Kč. Shrnuto - je třeba číst smlouvy a nevěřit tomu, že prodavač zadá vše podle mých představ a dispozic.

0 0
možnosti
LH

Včera asi hodinu po zveřejnění tohoto blogu mě admini informovali, že tento blog stáhli jen do soukroma, tedy jej nikdo na iDNES nenajde, ale já jej můžu sdílet, což opět činím. Věřím, že pokud blog četlo přes 800 lidí, nějaký novinář se toho chytí a bude informovat lidi o tom, co jim hrozí. Právě píšu pokračování tohoto blogu, od včerejška se udály velké změny.

0 0
možnosti
AL

Paní Hoffmanová, čemu se divíte?

Žijeme v kapitalismu a banky i ostatní organizace mají v popisu práce obrat a vydělat na různých důvěřivcích co nejvíce. K vůli tomu byly zřízeny.

Je to současná realita, pokud se stanete obětí, tak asi víte, jak to skončí. Pokud máte pochybnost, puste si nějaký přírodopisný film, třeba o hyenách.

Nemyslím to vůči vám nijak zle, ale to je tento svět.

0 1
možnosti
LH

Pane Ličko, proto přece píšu ten článek, aby se tento stav změnil. Hello bank má praktiky těch nejhorších lichvářů, žádný kontakt, žádné jméno ani tvář. Pročpak si toho ještě nikdo nevšiml. Řešíme exekuce v Parlamentu, ale to je jen důsledek, že ano.

1 0
možnosti
LH

Vidím, že hned nade mnou píše pan Chvojka o pojištění. Rozmáhá se nám tu jistý nešvar, kritizovat firmy, které si doposud dělají co chtějí a státe řeš exekuce atd. Dyk stát to zaplatí, tak kraďme a olupujme lidi nadále.

0 0
možnosti
LH

Předpokládám, že tento blog osloví více lidí, jak už jsem psala. Proto jsem jej napsala, aby další neudělali pro maličkost stejnou chybu. Lidi nedejte se.

2 0
možnosti
VM

Já mám dnes už nějaká pravidla a těch se držím.

Pravidlo 1) - nepůjčovat si a kupovat si to, na co mám

Pravda, mám půjčku kterou jsem si vzal, aby žena mohla začít podnikat, ale to se vrací.

Onehdá jsem kupoval v bazaru auto, to co jsem chtěl, tak měly jenom vraky. tak jsem si vybral dražší. Čumíte v bazaru už 4 hodiny, oplatek sem, poplatek tam, no nakonec mi chybělo 42 tisíc. Nabídka půjčky GE money auto, schválená, podpis a konečně za tmy domů. Druhý den čtu smlouvu podrobně a hlavně splátkový kalendář. No za 5 let bych ta 42 000 vrátil bratru 96 000. Tedy spoření, vedlejška, no a za půl roku jsem půjčku doplatil. Paní na telefonu se ještě divila, přoč chci půjčku předčasně doplatit ;-D;-D;-D

Pravidlo 2) Nic po telefonu neuzavírat, nechci nemám zájem, vyřa ́dte mě z databáze atd..

Myslete prosím na to, že všechno co koupíte na nějaké splátky přeplatíte v nejlepším případě o 30-50% a v tom horším o 150% A to se prostě chtě nechtě nevyplatí.

6 0
možnosti
PK

S Cetelem jsem se setkal v případě půjčky mé dcery a byl to těžký boj o vysvětlení a pochopení, takže díky za info k následníkovi této organizace již nikdy nevstoupíme...R^

4 0
možnosti
  • Počet článků 710
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1099x
Píšu, protože mě to baví a chci se podělit. https://www.facebook.com/sekacdamsky?fref=ts https://www.facebook.com/lenka.hoffmannova.pr

https://www.facebook.com/lenka.hoffmannova.veganka.a.zdravi