Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JR

J25a44n 47R71i28c37h62t28e77r

10. 12. 2018 15:45

Mám lepší historku:

Před rokem či dvěma jsem se u Hello Bank ucházel o zaměstnání. Neuspěl jsem, nicméně od té doby mi chodí nejrůznější maily, že u nich mám úvěrový účet a jak je super ho využít. Sice jsem jim už párkrát psal, že jsem žádný nezakládal, ale nějak nemám úspěch.

Nicméně jestli mi přijde nějaká žádost o peníze, rád se s nimi sejdu u soudu.

0 0
možnosti
LH

Ještě jsem si vzpomněla. Když jsem chtěla tu jedinou splátku zaplatit, nenašla jsem na smlouvě ani číslo účtu ani nic dalšího. Musela jsem to z nich tahat přes mail. Už tehdy jsem si říkala, to je nějaké divné, a je.

0 0
možnosti
MK

Četla jsem i první blog a přiznám se, že jsem z něj nebyla moudrá. Psáno jaksi na preskacku, některým vetam jsem neporozumela. Dnes opět - jen se zeptám - máte výpis z úvěrového účtu? Tam by přece měly být uvedeny všechny poplatky. Pravděpodobně za vedení, a taky se domnívám, že vám tam nauctovali poplatek za upozornění, že dluzite. Je problém se podívat na jejich web a najít sazebník? Máte obchodní podmínky? Jestli si budete dopisovat ještě další měsíc, obávám se, že dluh ještě naroste.

1 0
možnosti
LH

Dlužnou částku jsem zaplatila v červnu, byla to jednorázová splátka. Předpokládám, že jste zaměstnankyně Hell bank, která má pochopení pro jejich praktiky. Ani založení účtu ani o vydání karty jsem nežádala. Dříve, když jste si kupovala něco na splátky prostě jste zaplatila a vše skončilo, ne tak u Hell bank. Nikdy jsem ani do účtu ani do karty nevstoupila, nic o nich nevím. Je nebezpečné něco otevírat, zejména to, o co jsem nežádala...Jsou to nekalé praktiky. Pro obyčejné a ne tak drzé lidi jako jsem já, je to závazek na celý život, kdo má na to, aby si zaplatil právníka, který by je z toho začarovaného kruhu vyvedl. Na smlouvě není ŽÁDEN kontakt, číslo telefonu, nic. Již včera jsem psala, že jediná tvář je jakási žena nakreslená v komiksovém stylu...

1 0
možnosti
  • Počet článků 710
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1099x
Píšu, protože mě to baví a chci se podělit. https://www.facebook.com/sekacdamsky?fref=ts https://www.facebook.com/lenka.hoffmannova.pr

https://www.facebook.com/lenka.hoffmannova.veganka.a.zdravi