Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

To nechce uspěchat, oni se zdiskreditují sami. Až M. Zeman svou tvrdohlavostí vyštve z vlády poslední demokratickou a stranu a Babiš sestaví vládu bez důvěry sněmovny, bude těch lidí na náměstí ještě více..

2 0
možnosti
Foto

J51o20s52e95f 72B97á29r31t92a

16. 7. 2019 16:03

Už někdo přede mnou napsal: Šťastný to národ, který má jen 300 tisíc blbců.

1 3
možnosti

Sebe k nim určitě neřadíte, že? :-)

1 1
možnosti
Foto

Klid, žádný strom neroste do nebe. R^

2 0
možnosti
Foto

I75v18a42n 69M55a91r16e32k

16. 7. 2019 12:32

Přesně tak p.Dvořáku, mimořádně s vámi souhlasím , ale asi k vašemu žalu to platí pro všechny. R^

3 1
možnosti

Ale pánové, pánové, jděte se pošťuchovat někam jinam. Tady se diskutuje pod blogy, a k věci, nezapomeňte...;-O

2 0
možnosti

Rodiče mě učili, abych spíše přemýšlel nad názory lidí, kteří se mnou nesouhlasí a hned je negativně neškatulkoval, než těch co mi tleskají. Vy jste pravý opak a zjednodušíte opačné, rozdílné mínění na Okamurovské, důchodci a primitivové jsou Zemanovci a Babišovci a ti další potomci komunistů. Nejste sama již někteří vaší diskutující jsou na tom stejně a tak opět vítězí názor jedné naší dobry herečky která doporučila, aby mladí z Prahy jezdili do vesnic a malých městeček a tlumočili pravdu a vyvedli lidičky z omylu.

Současná politická scéna je ukázka tragikomedie, kde hlavní aktéří jsou zlý stařík, obviněný šéf a neschopná opozice. Netěší mě to, ale je to přechodná záležitost, která se časem vyřeší i s pomocí hlasování lidu této země a rozhodnutím nezávislé justice.

Vám osobně jako nespokojenému člověku se současnou politickou situaci doporučuji nahlednout do ...

,,USNESENÍ č. 653 Poslanecké sněmovny z 30. schůze ze dne 6. června 2019 k nezaplaceným podnikům privatizovaných vládami ODS, ODA a KDU-ČSL v letech 1992 - 1998 „ Pro vaší info, proti tomuto usnesení hlasovali opoziční strany, které v tehdejším období byly ve vládách a je to možná i jeden z důsledků dnešní situace v této krásné krajině.Rv

8 1
možnosti

Pane Korecký, taktéž si myslím, že je to důsledek...s tím s vámi souhlasím, nicméně situace mezi lidmi je taková, jak jsem popsala. Je načase, abychom už začali přemýšlet a něco dělat, nejen čekat na další volby, to už může být pozdě. To, že je někdo zvolený, neznamená, že si může dělat co chce. V tom je jádro pudla, jak se říká, že.

2 2
možnosti
Foto

Proti síle 300 tisíc chvilkařů stojí síla získaných hlasů ve volbách, a je to znát.

4 4
možnosti
Foto

Pane docente, víte, co je kvantita a kvalita? :-P

2 1
možnosti
Foto

Díky za blog. Zdá se z některých příspěvků, že hladina vnitřního neklidu příznivců ing. Miloše Zemana a ing. Andreje Babiše je na vzestupu. R^

4 2
možnosti

Jestli je někdo neklidný, tak jsou to spíše někteří blogeři. :-)

7 3
možnosti

R^

Počítejte s tím, že se Vám tu sejde komunistický výkvět odpůrců!

:-)

4 1
možnosti

No právě, koukám, že jsem udeřila hřebíček na hlavičku, že jo. Díky za přízeň. V

3 1
možnosti

R^

Je mi smutno z toho, když zajdu do hospody na pivo a u stolu sedí samí Babišovi a Zemanovi řiťolezci. Oni ví a já jsem blbej. Co s tím? Z toho nevidím cestu ven k normální, zdravé společnosti.

Stále mi chodí maily rozesílené starci, a hlavně komunisty, které jsou štvavé proti solidním politikům v Česku, proti nejlepším politikům Evropské unie, proti NATO, proti USA a velebící Putina a Rusko. Semení fake news a hoaxy, kterým ti obyčejní lidé věří! Ostatně i já jsem byl zpočátku důvěřivý, než jsem si uvědomil, že jsem hlupák, když tomu věřím.

A začal jsem psát blogy o zdravotnictví, o politice, o Bohu. A rozesílám na ně odkazy. A rozesílám odkazy na nejrůznější přednášky. Mnozí to odmítají, tak neobtěžuji. Ale jsou mnozí, kteří za zaslané poděkují. To se snažím vytvářet jakousi protiváhu mezi námi šířené nenávistné, vulgární stoce.

Do dalších voleb je snad ještě čas, abychom se pustil do výchovy spoluobčanů k úctě k pravdě a úctě k druhému člověku. A úctě k demokracii a svobodě člověka!

:-)

3 2
možnosti

Pane Šimku, úplně vás chápu, to je fajn, že ty maily rozesíláte, ono to časem padne na úrodnou půdu, ne u všech, ale myslím, že se to bude lepšit, že jo. Mějte krásnou dobrou noc. V

2 1
možnosti
Foto

Policie odhad 200 tis. lidí na Letné, ale ta vždycky odhaduje míň, víc než odhad je údaj T-mobilu: 283 tis. lidí.

3 1
možnosti

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS