Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LH

Vegan

27. 3. 2012 15:19
Článek v Reflexu

Dobrý den, pro všechny, které toto téma zajímá mám zprávu: v Reflexu č. 12 právě vyšel článek v rubrice Na vandru. Pan Jan Zvelebil na základě mých informací a fotek napsal článek o mé dobrovolnické práci v Izraelské armádě. Přeji vám příjemné počtení. Lenka Hoffmannová

0 0
možnosti
PKL

Politicky korektní lež

18. 3. 2012 10:22
0 0
možnosti
L-OSM

Lobo - obchodník s mozky

17. 3. 2012 22:39
Zajímavý nápad

Ale ačr mi stačila :-P

0 0
možnosti
S

SmrtBereVse

17. 3. 2012 20:15
Pro Politicky korektní lež: Čeká se jen na váš podpis.

Končíme s kamenováním a popravami mladistvých, tvrdí Írán. Experti nevěří. Ano. Píše se jedenadvacáté století a Írán už má připravenu novelu zákona. Už! Írán

přestane trestat mladistvé lidi porušující zákon smrtí a lidi usvědčené

z nevěry ukamenováním. Podle státních agentur čeká příslušná novela

zákona už jen na podpis prezidenta. Právní experti se ale podle

britského deníku The Guardian staví k proklamacím Íránců rezervovaně.Já tedy nevím, jak se na to tváří experti, ale já nevěřím svým očím. To ještě na světě existuje, tohleto? Kamenování? Tohoto se tedy bojíte? Proto vystupujete jako anonym? Ani se vám nedivím. A vy se zase nedivte, že my tady takovou anticivilizaci nechceme. A jen tak mimochodem, nejde o to, že máte jiný názor, vážená. Jde o to, že píšete neuvěřitelně hloupě! HLOUPĚ! Asi doopravdy hloupá jste.

4 0
možnosti
PKL

Politicky korektní lež

17. 3. 2012 21:58
Re: Pro Politicky korektní lež: Čeká se jen na váš podpis.

No tak zaprvé v íránu není žádná anticivilizace a ke kamenování tam dochází opravdu sporadicky. jsou země, kde ke kamenování dochází mnohem častěji, ale to je každému jedno, protože to nejsou země, které se staví proti USA.

Co se týče anonymního vystupování, už jsem to vše objasnila. zrovna u vás mám pocit (možná mylný, ale jistě by se někdo takový našel), že byste mi rád dal jednu mezi voči. Já chci jen diskutovat a říkat svoje názory a nechci se prát. možná jsem totiž fyzicky slabší než vy a nebo bych vám mohla naopak ublížit a z toho by pro mne plynuly trestněprávní důsledky.

A íránskou kulturu tady taky nechci. ale narozdíl od vás nemám ambice šířit naši kulturu k nim.

K posledním dvěma větám jen tolik, že mi nestojíte za to, abych se snižovala k urážkám.

0 0
možnosti
PKL

Politicky korektní lež

16. 3. 2012 23:25
0 0
možnosti
PN

Petr z Bologni II.

16. 3. 2012 20:36
...

Moc hezky napsany clanek se spoustou informaci! Vsechna Vami popisovana mista znam z pracovnich a turistickych cest do Israele. Kibuc premiera Davida Ben Guriona je kouzelne misto a s choti casto vzpominame na klid a celkovou atmosferu tohoto mista. Avsak kdybych mel vypravet o vsech zajimavych a krasnych mistech v Israeli od Mount Hermon, jezero Kinneret, pahorek Har Megiddo, Dimonu, krater Ramon az na uplny jih do Eilatu, nestacil by mi jiste jen jeden clanek. Vam karma a R^!

5 0
možnosti
PKL

Politicky korektní lež

16. 3. 2012 20:52
Re: ...

Stejnětak by šlo popsat krásy kterékoliv jiné země.

0 0
možnosti
JL

uumaa

16. 3. 2012 20:08
Autorko

Zajímavý příspěvek.R^

3 0
možnosti
LH

Vegan

16. 3. 2012 20:12
Re: Autorko

Díky za uznání. LH:-)

2 0
možnosti
PKL

Politicky korektní lež

16. 3. 2012 19:30
Jsou hezčí země

např. Írán.

(ale nejhezčí jsou stejnak země s tropickou zelení)

3 0
možnosti
MR

iluminat

16. 3. 2012 19:43
Re: Jsou hezčí země

Iran moc zeleny neni, tropicka zeme je bud zalevana, nebo je to dzungle. V Iranu ani v Israeli to neni. Ale Israel ma jednu vyhodu, muzete jako zena jit v horku v sortkach, a na plaz v bikinkach, v Iranu ne.

Ale to by ste nebyla vy aby jste nezatahla do diskuze kohokoliv, jen kdyz protizapadni soudruhy

7 0
možnosti
  • Počet článků 710
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1099x
Píšu, protože mě to baví a chci se podělit. https://www.facebook.com/sekacdamsky?fref=ts https://www.facebook.com/lenka.hoffmannova.pr

https://www.facebook.com/lenka.hoffmannova.veganka.a.zdravi