Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AK

X"Ať si tedy paní sežene uvědomělejší partnery do diskuze." Pokud mě paměť neklame, včera s Vámi chtělo o tom co jste napsala diskutovat spoustu lidí!! SLUŠNĚ - bez urážek a jiných... Co jste udělala Vy??? Mazala a mazala..... Je to ovšem klasický postoj, kterému se nedivím...... pokud někdo předloží nezpochybnitelný fakt do diskuse, je smazán. Ať již diskutuje s Ryšavým, Růžičkou, Tancošem, Kováčem ... Vámi. Vy a Vám podobní zastánci Romů, žijete v bludu, který nemůžete pochopitelně vůbec přiznat.  Nechápete, že s Romy nechce mít slušný člověk vůbec nic společného, ale NE pro jejich barvu pleti, jak nám neustále podsouváte, ale proto, že nedodržují např. pravidla soužití atd.

    Já jsem dal Romům práci a skončilo to tak, že jsem rasista, nacista a gestapák !!!!

Jinak. Odvolávat se na jeden z největších rasistických spolků tj. ROMEA a agenturu pro soc. vyčleňování ..... hovoří za vše ;-€;-€;-€

21 0
možnosti
Foto

I50v33o 90C30i72l36i81c32h

5. 6. 2014 18:57

Pokud by ve třídách našich dětí bylo cca 50% cikánů, okamžitě díky předchozím zkušenostem převedu děti na školu, kde je cikánů minimum (stejně jako na škole, kam děti nyní chodí). Škola, kterou děti navštěvují má pověst druhé nejnáročnější ZŠ ve městě a ve většině tříd je jeden až dva cikánů z velice slušných rodin (proč vlastně nikdo neřeší kolik je tam Vietnamců?), na té nejnáročnější jsem cikáně nikdy nezahlédl.

Pracovně jsem dříve měl možnost pozorovat cvrkot na ZŠ, kam chodí cca 30-40% cikáňat a dodnes mám možnost vidět i cikáňata na praktické (dříve zvláštní) škole v blízkém městečku. Nechtěl bych, aby se výuka mých dětí musela přizpůsobovat těm nejslabším až takto brutálně.

To není rasismus, to jsou jen zkušenosti.

14 0
možnosti
PT

to není rasismus, co nás nutí k ostražitosti, ale špatná zkušenost, za to si mohou cikáni sami - žádného Roma neznám

12 0
možnosti
Foto

I16v57o 74C90i80l15i45c68h

5. 6. 2014 18:59

Já znám několik slušných cikánů (sami se tak označují a já to u nich respektuji) a bohužel i plno nepřizpůsobivých romů ;-€

9 0
možnosti
PS

Tie výsledky referenda samozrejme reflektujú zloženie obyvateľstva v Michaľanoch.

Inak problém je, že po skončení vyučovania sa vracajú späť do toho humusu a celodenná práca pedagógov je za päť minút zbytočná.

10 0
možnosti

Četl jsem to dvakrát (dobře mi tak) a pořád nějak neumím pochopit, co tím chtěl básník říci.

BTW - už jsem nějakou dobu na zaslouženém odpočinku, ale jedno vám musím říct - můj (dost možná že i náš) postoj k cikánům není rasismus, to je celoživotní zkušenost.

14 0
možnosti
BM

Dám příklad: Jeden můj známý adoptoval ke svým vlastním dětem romského chlapce. Byly mu tenkrát tři roky. Vyrůstal v řádné rodině, zcela do ní integrován. Až do jedenácti let to byl bezva kluk, veselý, zdvořilý. Zkrátka běžné dětsko. Pak přišla puberta (u něho dříve), začal se toulat, okrádat rodiče i sourozence..... no a dnes je už několikrát trestán...

Nebo jsem znal kdysi jednoho Roma-ještě za komunistů. Vyučený kadeřník, slušný, dobře a čistě oblékaný (místní "máničky" proti němu vypadaly zpustle), dokonce vedl pionýry!!! A najednou vybral v práci celodenní tržbu a zmizel......

A podívejte se například na Vietnamce. V drtivé většině poctivě pracují a jejich děti studují na středních i vysokých školách...

To není rasismus, ale nedůvěra a především obava......

24 0
možnosti
Foto

I82v66o 80C37i66l85i48c74h

5. 6. 2014 19:01

Hlas krve :-/ Genetiku neoblbnem :-(

10 0
možnosti
ZM

Promiňte, paní Hoffmannová, ale na vaší facebookové adrese jsem nalezl hodnotnější myšlenky, než zde.

4 0
možnosti
MK

Rom je indoevropan jako já, žije tu od středověku a přesto s ním nemíním sdílet ani ulici, natož dům - mám to za sebou a děkuji pěkně, je-li to rasismem pak jsem rasista a pokud jde o ostatní. Zkuste všem těm nerasistům prodat dům vedle spoluobčanů a uvidíme...

19 0
možnosti
JD

Češi vesměs nejsou rasisti ... spíš nejsou totálně vymytí a pořád mají pud sebezáchovy ;-)

17 0
možnosti
DR

Necht vas sila provazi.Mate pravdu, to jedine nam zaplat panbuh zustalo.A to jsem ateista a nejsem rasista

1 0
možnosti
SB

Zcela nedávno (včera nebo v úterý) jste též otevřela diskusi, ale všechny příspěvky jste smazala. Už jste se z té hysterie vyléčila? Asi ne, protože hysterie bývá celoživotní.

18 0
možnosti
  • Počet článků 710
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1099x
Píšu, protože mě to baví a chci se podělit. https://www.facebook.com/sekacdamsky?fref=ts https://www.facebook.com/lenka.hoffmannova.pr

https://www.facebook.com/lenka.hoffmannova.veganka.a.zdravi