Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

pomáhám jen čechům (dříve nejen)....a to ještě jen postiženým lidem (nejčastěji dětem)....a ještě jen adresně, bez prostředníků. Důvěra v nadace je již u mě nulová.;-)

8 0
možnosti

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Foto

Stát mi bere 75% mé produkce.  Na konání dobra už mi moc prostředků nezbývá. Bohužel.

4 0
možnosti
LH

Já mám nápad, místo sezení u PC a přispívání blbinami do diskuzí vyrazit si něco přivydělat. Nemusíte zrovna adoptovat černoušky, ale možná se zlepší život.

0 6
možnosti

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

JT

A nemeli by se o male cernousky spis starat velci cernosi ?

18 0
možnosti
Foto

Vřele doporučuji rozhlédnout se kolem sebe a podívat se, kdo kolem nás se ocitl v nesnázích a zuřivě se z nich snaží vyhrabat (pracuje - podmínka nutná, případně pracovat nemůže z objektivních důvodů). Pak stačí tam jemně nasměrovat svoji pozornost a taktně pomáhat. Držela bych se Baťova "Mysli globálně, jednej lokálně."

21 0
možnosti
LH

Paní Majová, to je hezká myšlenka, kohopak podporujete?

1 3
možnosti
LH

Já kolikrát přemýšlím, proč se někteří lidi musí za každou cenu ke všemu vyjadřovat, hlavně negativně. Potřebují si kompenzovat špatnou náladu a bůhví co ještě tím, že kazí náladu a životní elán ostatním pozitivním lidem. Pak ať se nediví, že je mají všichni moc rádi, no je to jejich volba, že.

1 3
možnosti

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

  • Počet článků 710
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1099x
Píšu, protože mě to baví a chci se podělit. https://www.facebook.com/sekacdamsky?fref=ts https://www.facebook.com/lenka.hoffmannova.pr

https://www.facebook.com/lenka.hoffmannova.veganka.a.zdravi