Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

„Vlastenectví je láska k vlastnímu národu, nikoli nenávist k jiným.“

Předpokládám, že tento citát TGM na konferenci asi nezazněl, že?

4 0
možnosti

Ano, přesně tohle jsem řekla na konferenci v diskuzi, díky za připomenutí

4 0
možnosti

Jen mně není jasné, z jakého důvodu, nějaký pan Ryšánek poslal nějaké paní Hoffmannové pozvánku na takovou akci.

2 1
možnosti
Foto

Díky za článek. O když mi je zle...hodně zle. Neumíme ani příležitost uchopit a být v odkazu. Musime ukazat to nejhorsi...abychom zrejme vyzařovali sílu...Jojo. karma

7 0
možnosti

Milá Radko, přesně jste to vystihla, mi bylo taky zle, nedokázala jsem tam být po celou dobu, ale začala jsem si psát poznámky a rozhodla se o tom napsat tento blog.

4 1
možnosti
Foto

Musíte si zvykat na odlišné názory a umět jim čelit pomocí argumentů. Pokud to nezvládnete, může tomu být proto, že ty argumenty prostě neexistují.

2 9
možnosti

Argumenty samozřejmě existují, ale někdo k nim zásadně nepřihlíží a pak říká, že žádné nejsou. Takže, ať argumenty jsou nebo nejsou = stejná situace.

8 2
možnosti
Foto

Demokracie musí snést i podobný hnus. Ale kdo to má vydržet?

11 1
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS